Administrativ medarbejder - Levering af service til kunder og håndtering af bogholderi

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

De daglige arbejdsopgaver vil bl.a. bestå i:

  • Telefonpasning
  • Klargøring til møder mv.
  • Lettere administration af kunder, herunder bogholderimæssige opgaver
  • Andre administrative opgaver

Vi ser gerne:

  • du har erfaring fra lignende stilling
  • du har lyst til at levere god service til vores kunder
  • du er engageret og fleksibel
  • du har kendskab til IT-regnskabsprogrammer, herunder gerne Uniconta, Office, E-conomic mv.
  • du har en relevant faglig uddannelse eller lignende uddannelse/baggrund.

Om os:

Vi er 9 engagerede medarbejdere. Vi har medarbejdere med flere forskellige erfaringsmæssige og uddannelsesmæssige baggrunde, der gør det muligt at løse en bred vifte af opgaver. Vi har en digital profil og bruger ressourcer på at følge med i den finansielle digitalisering. Vi har et uformelt og fleksibelt arbejdsmiljø, hvor vi ikke er blege for at hjælpe hinanden. Vi er 1. januar 2024 en del af Din Revisor som er et landsdækkende samarbejde for mindre revisionskontorer.

 

Vi tilbyder

  • Fuldtidsstilling (deltid også muligt).
  • Løn i forhold til kvalifikationer og erfaring
  • Tiltrædelse efter aftale.

 

Der afholdes samtaler løbende - så vi opfordrer ansøgere til ikke at vente til ansøgningsfristen udløber.

 

Vil du vide mere, så er du velkommen til at kontakte Joan Gerdes Davies på telefon 5649 6032, eller se på vores hjemmeside www.dinrevisoraps.dk/bornholm/

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Bornholm Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Svaneke Revision I/S, Borgergade, 3740 Svaneke

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6089409

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet