Bliv salgskoordinator hos Svaneke Bryghus og sæt dit præg på væksten

dato

Vi leder efter en energibombe af en kollega, der elsker at organisere, koordinere, servicere og optimere. 
Som salgskoordinator vil du blive en del af et lille men effektivt team, der driver den administrative del af Svaneke Bryghus. På bryggeriet vil du indgå i en dynamisk hverdag, hvor vi løfter i flok og hvor alle har flere forskellige kasketter på. 

Den vigtigste kasket er selvfølgelig ja-hatten, men opgavepaletten vil generelt være bred og byde på en masse forskellige opgaver på tværs af salg, marketing, ordrehåndtering, kundeservice, indkøb og lagerstyring.

Du vil blive en del af vores kommercielle team og dagligt referere til Malthe Mogensen, der er ansvarlig for salg og marketing.

Hvad kan vi tilbyde dig?
Som en del af vores kommercielle team får du alt det ansvar du kan bære med alt den støtte og sparring du har behov for.

Som ansat hos Svaneke vil du blive en del af et eventyr, hvor et lille team er med til at give selv de helt store spillere på markedet kamp til stregen.

I øjeblikket er vi i gang med en større strategi-, marketing- og rebrandingsproces, hvor vi har mulighed for at nytænke en stor del af vores forretning. 

Det er altså en gylden mulighed for at sætte dit eget præg på både vores forretning og din hverdag. 

Du vil indgå i et stærkt team, der består af en masse forskellige mennesker, der hver især kommer med en rygsæk fyldt med erfaringer og kompetencer fra et hav af forskellige fagligheder.

Se også frem til en række årlige sociale arrangementer og alle de vareprøver som dine smagsløg kan håndtere.

Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt.
Alle ansatte i Svaneke Bryghus bruger tidsregistrering via Besoft.

Dine ansvarsområder som salgskoordinator:
Ordrebehandling, leverancer og fakturering: 

  • Modtagelse, placering og koordinering af ordre som vi modtager - telefonisk, på mail og via webshop. 
  • Opfølgning på leverancer for at sikre at kunder modtager varerne til tiden og håndtering af eventuelle afvigelser. 
  • Fakturering i samarbejde med økonomiafdelingen. 
  • Erfaring med Navision eller andet ERP-system er en fordel. 

Drift og koordinering af salg- og marketingaktiviteter: 
  • Arbejder på tværs af hele marketing og salgstragten: fra planlægning og koordinering til eksekvering og evaluering af diverse tiltag. 
  • På tværs af alle vores kanaler: alt fra kontinuerlig dialog med detailkæderne og support af sælgerne i marken til produktlanceringer og udvikling af kreative SoMe og PR kampagner.


Intern struktur og procesoptimering: 
  • Vær med til at skabe overblik og effektivitet med en proaktiv strukturering og optimering af interne processer på tværs af vores salgs- og marketingaktiviteter. 
  • Dette inkluderer blandt andet effektiv ajourføring af vores kundedata (CRM system). 

Indkøb og lagerstyring:
  • Ansvarlig for indkøb og af emballage såsom pap, flasker, dåser, etiketter osv. samt rettidig og effektiv lagerstyring. 
  • Herunder indhentning af tilbud og koordinering med diverse leverandører.

Lyder det som noget for dig?
Send din ansøgning og dit CV til Malthe Mogensen – mpm@svanekebryghus.dk 
Har du spørgsmål til stillingen, så ring: +45 50 90 34 74 


Vi afholder samtaler løbende - send derfor din ansøgning snarest. 
Ansættelse 2. Januar.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Bornholm Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

SVANEKE BRYGHUS A/S, Svanevang, 3740 Svaneke

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-12-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/d8094f19-d105-47b1-b919-104c9801f8fa

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet